دیکشنری dictionary

ساخت وبلاگ

دیکشنری - مترجم متن 16 زبان زنده دنیا حتی فارسی

 

مترجم متن 16 زبان زنده دنیا

 

 - دیکشنری و مترجم متن 16 زبان زنده دنیا و زبان فارسی

 

- مترجم متن ۱۶ زبان زنده دنیا

از جمله زبان فارسی

- سایت های خارجی را با زبان فارسی باز کنید

- سازگاری کامل با محیط های مختلف به خصوص محیط وب

و نرم افزارهای Inteet Explorer و Firefox

- سازگاری کامل با ویندوز XP , ویستا

- قویترین و محبوبترین مترجم متن

- ترجمه دو طرفه برای هر یک از ۱۶ زبان ( از جمله زبان فارسی )

 - نرم افزار دیکشنری و مترجم متن  Power Translator محصول کمپاین بزرگ و نام آشنای LEC، که به تازگی نسخه شماره ۱۲ آن برای کاربران انتشار یافته است ، نرم افزار فوق العاده قدرتمند در زمینه ترجمه متون زبان های مختلف می باشد. زبان پایه این نرم افزار می تواند زبان انگلیسی یا ۱۶ زبان دیگر باشد. بلی این ابر نرم افزار قابلیت ترجمه متون یا عبارات زبان های انگلیسی ، چینی، فرانسوی ، آلمانی ، روسی، اسپانیایی، ترکی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای ، هلندی، هبری ، لهستانی و اکراینی و فارسی را به یکدیگر دارد !

دیگر ویژگی عالی  نرم افزار مترجم متن power translator  سازگاری کامل با محیط های مختلف به خصوص محیط وب و نرم افزارهای Inteet Explorer و Firefox و همچنین محیط نرم افزارهای نسخه های مختلف Microsoft Office و سازگاری کامل با ویندوز ویستا است !

صد در صد کاربردی و قابل استفاده در محیط وب

ویژگی های کلیدی نرم افزار مترجم متن قدرتمند Power Translator در یک نگاه :

- مترجم متون و عبارات فارسی ، انگلیسی ، چینی، فرانسوی ، آلمانی ، روسی، اسپانیایی، ترکی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای ، هلندی، هبری ، لهستانی و اکراینی به یکدیگر !

- قابلیت ترجمه کامل یک صفحه وب یا متون مختلف از یک زبان به زبانی دیگر ( ترجمه هوشمند برای زبان های اروپایی ) مثلا ترجمه یک صفحه انگلیسی به فارسی ( ترجمه غیر هوشمند و نیاز به ویراستاری مجدد )

- سرعت بسیار بالا و دیتابیس عظیم لغت و گرامر که این نسخه را به بهترین و کامل ترین نسخه مبدل کرده است !

- بهره مندی از تکنولوژی تشخیص گفتار Speech Recognition برای ترجمه صحبتها از زبان های English, German, French, Spanish, Japanese, و Chinese !

نمونه ای از سایت یاهو و سیستم ایمیل یاهو که توسط این نرم افزار به زبان فارسی ترجمه شده است

- بهره مندی از تکنولوژی تبدیل متن به صدا Text to Speech سازگار با زبانهای Dutch, English, French, German, Italian, Japanese, Korean, Portuguese, Russian - ترجمه بسیار سریع که تنها با نگاه داشتن نمایشگر موس بر روی متن ترجمه ظاهر می شود !

- سازگاری کامل با محیط های مختلف به خصوص محیط وب و نرم افزارهای Inteet Explorer و Firefox و همچنین محیط نرم افزارهای نسخه های مختلف Microsoft Office و سازگاری کامل با ویندوز ویستا است !

- ترجمه دو طرفه برای هر یک از ۱۶ زبان ( از جمله زبان فارسی ) !

- مترجم متن 16 زبان زنده دنیا و زبان فارسی
  دارای چهار ابزار حرفه ای LogoTrans ، ClipTrans ، MirrorTrans ، TransIt !

دارای قابلیت های متفاوت و فوق العاده

LogoTrans برای ترجمه متونی که تایپ می کنید، Paste می کنید و یا به داخل محیط نرم افزار می کشید !
ClipTrans برای ترجمه هر متنی که انتخاب و کپی شده است !

MirrorTrans به صورت اتوماتیک پنجره و محیط دیگری را زیر نظر می گیرد و هر متنی که در آنجا ظاهر می شود را بلافاصله ترجمه می کند !

TransIt یک یا دو جمله را ترجمه کرده و سریعا در محیط یک نرم افزار دیگری همچون نرم افزار های چت قرار می دهد.

- قابلیت ترجمه یک فایل و ذخیره نتیجه به صورت یک فایل ! پشتیبانی کامل از فرمتهای TXT/text, Microsoft Word, HTML, RTF, Adobe Acrobat PDF and XML files .

برترین و بهترین نرم افزار ترجمه متون

- دیکشنری های تخصصی مختلف و حتی قابل ویرایش !

و اما دو نرم افزار هدیه که همراه با این مترجم متن در DVD موجود است !

- نرم افزار Systran Translator Premium 6 مترجم عظیم متن ۱۵ زبان زنده دنیا به یکدیگر با کمترین میزان خطا .

- و کلکسیون دیکشنری های دو سویه شرکت Lingvosoft برای ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله فارسی!

 

قیمت: 5,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید مترجم متن 16 زبان زنده دنیا حتی فارسی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 

خرید مترجم متن 16 زبان زنده دنیا

 

 


 

 

 

دیکشنری dictionary...
ما را در سایت دیکشنری dictionary دنبال می کنید

برچسب : خرید مترجم متن پاور ترانسلیتر پرو12, مترجم متن 16 زبان زنده دنیا حتی فارسی,دیکشنری مترجم متن,مترجم متن Power Translator ,نرم افزار مترجم لغت فارسی, نویسنده : مهدی dictionary بازدید : 589 تاريخ : جمعه 16 فروردين 1392 ساعت: 20:56

واژه نامه سبز ( دیکشنری زبان ) پکیج اورجینال

 

واژه نامه سبز ( دیکشنری زبان )اورجینال

بزرگترین پورتال فروشگاهی " ایران.ایی باس.ای آر " http://iran.ebas.ir --ارائه کننده انواع دیکشنری های عمومی و تخصصی  , مترجم متن و لغت نامه با همکاری شرکت معتبر پستی ایران مارکت سنتر می باشد.

 

- خرید  واژه نامه سبز ( دیکشنری زبان )- اورجینال

دارای مجوز شماره 012545-00804-8 به تاریخ 1389/12/09 از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و مجوز شماره 204051 به تاریخ 1389/09/28 از دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک کشور


همانطور که می دانید نیاز یک واژه نامه کاربردی کامل به وضوح در دنیای دیجیتال هزاره سوم احساس می گردد.
در این راستا متخصصین نرم افزار شرکت سبزاندیشان شمال جهت حل این مشکل نه تنها برای هموطنان عزیز مان ، بلکه برای بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و ... این واژه نامه منحصر به فرد را که توانایی ترجمه لغات به بیش از 40 زبان زندۀ دنیا را داشته و همچنین معتبرترین واژه نامه های معتبر دنیا نیز نظیر :
لانگمن ، کمبریج ، اکسفورد ، وبستر ، ویکی پدیا ، مک میلان و .. در آن شامل می شود را طراحی نموده اند.
این نرم افزار از چند قسمت اصلی تشکیل شده است:
1 -کادری برای ورود لغت مورد نظر شما
2 - کادری برای جستجو در سایت گوگل
3 - پنلی در سمت راست ( در صورتی که تنظیم فارسی انجام شده باشد ) که نشان دهنده اطلاعات مربوط به واژه نامه‌های شماست و همینطور در زمان وارد کردن لغات، لیستی از لغات نزدیک به لغت وارد شده را برای شما فراهم می‌کند.
4 - محیط نمایش معنای لغت جستجو شده، در این کادر نتایج بدست آمده را با طبقه‌بندی روی نام واژه نامه‌های نصب شده روی این نرم افزار مشاهده کنید.
در این نرم افزار شما می‌توانید کلید میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود.
نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از هر نرم افزاری است، در اینجا به جای باز شدن صفحه‌ اصلی نرم‌افزار ، کادری کوچک برای شما نمایش داده می‌شود که اطلاعات مختصری را راجع به کلمه انتخاب شده برای شما فراهم می‌کند و در صورت نیاز شما می‌توانید با رجوع به نرم‌افزار اصلی اطلاعات بیشتری را دریافت کنید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار:
* دارای محیطی بسیار آسان و کاربردی برای هر زبان
* قابلیت ترجمه بیش از 40 زبان مختلف دنیا
* قابلیت ترجمه‌ی متن با استفاده از مترجم‌های آنلاین مانند مترجم گوگل
* امکان استفاده از دیکشنری در محیط ویندوز ، اینترنت و آفیس با استفاده از کلید میانبر
* سرعت بسیار بالا در ترجمه لغات مورد نظر
* امکان تلفظ لغات
* دارای انواع تبدیل‌کننده‌ی واحدها استاندارد روز دنیا
* دارای پلاگین کاملاً کاربردی برای Adobe Acrobat Pro
* و خصوصاً قیمت بسیار مناسب و ارزان این مجموعه بی نظیر نسبت به محصولات مشابه که متاسفانه در بازار وجودیت هم ندارد.
خوب با بررسی مطالب فوق متوجه می شوید که این مجموعه بینظیر چقدر برای هر دانش پژوهی اهمیت داشته و خصوصاً چون با همت و دانش چند جوان ایرانی طراحی گردیده با صادر شدن آن به کشور های همسایه و نام با افتخار کشور عزیزمان را نیز به فرامرز ها برده است.
پس بیایید با یک خرید 100 % سود مندانه ضمن حمایت از مهندسین جوانمان ، جاده پیشرفت علمی را در مسیر زندگی برای خودمان هموارتر سازیم.

قیمت: 10,000 تومان

روش خرید: برای خرید واژه نامه سبز ( دیکشنری زبان )اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید واژه نامه سبز ( دیکشنری زبان )اورجینال

 

دیکشنری dictionary...
ما را در سایت دیکشنری dictionary دنبال می کنید

برچسب : دیکشنری زبان واژه نامه سبز ,مترجم متن و دیکشنری واژه نامه سبز ,فرهنگ لغت واژه نامه سبز ,دیکشنری سبز, نویسنده : مهدی dictionary بازدید : 454 تاريخ : سه شنبه 20 فروردين 1392 ساعت: 18:55

  دی وی دی دیکشنری نارسیس نسخه 5

دیکشنری نارسیس نسخه 5

- خرید نرم افزار دیکشنری نارسیس نسخه 5

دیکشنری نارسیس نسخه 5
این محصول به صورت کاملا اوریجینال و در بسته بندی اصلی به فروش می رسد
همراه با مجموعه کامل دیکشنری و مترجم در یک دی وی دی


***محتویات بسته دیکشنری نارسیس (اوریجینال)

حتما برای شما پیش آمده که پشت کامپیوتر با عجله مشغول انجام کاری باشید و ناگهان به لغت نا آشنایی برخورد کنید ... برای پیدا کردن مفهوم آن لغت راههای زیادی میتوان پیشنهاد کرد، جستجوی دستی در کتاب فرهنگ لغات، تایپ لغت در یک نرم افزار کامپیوتری و یا پرسیدن مفهوم لغت از یکی از افراد خانواده ولی ما پیشنهاد بهتری داریم و با اطمینان میگوییم که دیگر از این سریعتر ودقیقتر نمیتوانید به هدف خود برسید:
از جای خود بلند نشوید، لازم نیست لغت را در دیکشنری پیدا کرده یا تایپ کنید و یا حتی آنرا به زبان بیاورید، یک اشاره کافیست. فقط با ماوسی که در دست دارید به لغت مورد نظر خود اشاره کنید، تلفظ لغت را بشنوید و مفهوم فارسی آنرا که بیدرنگ روی صفحه نمایش ظاهر شده را مطالعه کنید. این یکی از امکاناتی است که دیکشنری نارسیس نسخه پنج در اختیار شما قرار میدهد.

***برنامه های موجو.د در سی دی نرم افزار نارسیس:

برنامه اصلی: این دقیقا چیزیست که برای مطالعه زبان انگلیسی احتیاج دارید ، یک دیکشنری با امکان ترجمه لغات به سه صورت انگلیسی به فارسی ، فارسی به انگلیسی ، انگلیسی به انگلیسی ، با نوزده زمینه تخصصی ، شامل اطلاعات مختلفی مثل تلفظ واقعی با دو لهجه آمریکایی و انگلیسی ، فونتیک ، مشتقات ،ریشه ها ، مثال در جمله ، جملات قصار ، شرح و کاربرد ، به همراه واژه نامه تصویری شامل بیش از 14000 تصویر و امکان دسترسی به لغات بدون دانستن املای صحیح آنها.


نارسیس همه جا: مهم نیست که لغت مورد نظر شما در کجا قرار گرفته در میان متنی که مطالعه می کنید ، صفحات اینترنت ، کتاب الکترونیکی ، منو یا پیامهای نرم افزار مورد استفاده شما و یا حتی داخل تصاویر ، در هر محیطی که باشید با توقف ماوس روی لغت مورد نظر خود ، برنامه "نارسیس همه جا"درکسری از ثانیه فعال شده ومعنی وتلفظ لغت مورد نظر را دراختیار شما قرار میدهد.


آموزش لغات: با اینکه زبان انگلیسی دارای لغات زیادیست ، تعداد کارآمدترین این لغات از سه هزار واژه تجاوز نمیکند. با این حساب اگر هر روز با هفده لغت جدید آشنا شوید ، پس از شش ماه با مجموعه قابل قبولی از لغات کارآمد انگلیسی آشنا هستید. ولی چطور؟ "آموزش لغات" با استفاده دقیق از تکنیک حافظه لایتنر شما را به این منظور می رساند


جدول کلمات: حتما گاهی متون انگلیسی را مطالعه میکنید و مفهوم فارسی بسیاری از لغات انگلیسی را میدانید.ولی آیا معادل انگلیسی یک لغت فارسی مشخص را نیز به سرعت به یاد می آورید؟ برای بیان منظور خود به زبان انگلیسی لازم است که بتوانید به سرعت این کار را انجام دهید.با "جدول کلمات"ضمن سرگرمی ، میتوانید این توانایی را درخود تقویت کنید.


استخراج لغات: این برنامه با یک پردازش چند ثانیه ای روی متنی که مطالعه میکنید ،لیستی از لغات موجود درمتن به همراه معنی فارسی و انگلیسی آنها را در یک فایل ایجاد میکند.با مطالعه این لغات ، متن را به مراتب راحت تر مطالعه خواهید نمود.


نکته روز: با اصطلاحات زبان انگلیسی چه قدر آشنا هستید؟ با استفاده به موقع از اصطلاحات علاوه بر شیرین کردن مکالمه خود ، درحین صحبت ، حرفه ای تر به نظر میرسید "نکته روز" هر روز شما را با یکی از این اصطلاحات ومفهوم و کاربرد آن آشنا میکند.


تبدیل واحدها: آیا تاریخ تولد خود را به میلادی میدانید؟ قد شما چند فوت است ؟ هر اونس چند گرم است ؟جواب تمام این گونه سوالها را با برنامه "تبدیل واحدها" خواهید یافت. در این برنامه میتوانید واحد هایی از یازده گروه مختلف را به هم تبدیل کنید.



***محتویات مجموعه کامل دیکشنری و مترجم

مجموعه ای از نرم افزارهای مترجم که امکان ترجمه متن و لغت را در اختیار شما قرار می دهد.نرم افزارهای موجود در این مجموعه عبارتند از:
دیکشنری و مترجم متن Babylon Pro 8.0
دیکشنری LingvoSoft Talking Dictionary 4.21
مترجم متن Power Translator Pro 12.0
promt Expert English Giant 8.442
Arabic to Persian
English to Persian
Finnish to Persian
French to Persian
Germany to Persian
Italian to Persian
Oxford Advanced Leaer's 2010
Oxford Pocket Dictionary
Spanish to Persian
Swedish to Persian
Systran Premium 6.0
Yalameh
Z-Dictionary

قیمت: 18,000 تومان

روش خرید: برای خرید دیکشنری نارسیس نسخه 5، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید دیکشنری نارسیس نسخه 5

 

دیکشنری dictionary...
ما را در سایت دیکشنری dictionary دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار دیکشنری نارسیس نسخه 5,فرهنگ لغت نارسیس نسخه پنج,دیکشنری انگلیسی به فارسی narcis5,خرید مترجم متن و دیکشنری نارسیس5, , نویسنده : مهدی dictionary بازدید : 466 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 2:03

  دی وی دی دیکشنری نارسیس نسخه 5

دیکشنری نارسیس نسخه 5

- خرید نرم افزار دیکشنری نارسیس نسخه 5

دیکشنری نارسیس نسخه 5
این محصول به صورت کاملا اوریجینال و در بسته بندی اصلی به فروش می رسد
همراه با مجموعه کامل دیکشنری و مترجم در یک دی وی دی


***محتویات بسته دیکشنری نارسیس (اوریجینال)

حتما برای شما پیش آمده که پشت کامپیوتر با عجله مشغول انجام کاری باشید و ناگهان به لغت نا آشنایی برخورد کنید ... برای پیدا کردن مفهوم آن لغت راههای زیادی میتوان پیشنهاد کرد، جستجوی دستی در کتاب فرهنگ لغات، تایپ لغت در یک نرم افزار کامپیوتری و یا پرسیدن مفهوم لغت از یکی از افراد خانواده ولی ما پیشنهاد بهتری داریم و با اطمینان میگوییم که دیگر از این سریعتر ودقیقتر نمیتوانید به هدف خود برسید:
از جای خود بلند نشوید، لازم نیست لغت را در دیکشنری پیدا کرده یا تایپ کنید و یا حتی آنرا به زبان بیاورید، یک اشاره کافیست. فقط با ماوسی که در دست دارید به لغت مورد نظر خود اشاره کنید، تلفظ لغت را بشنوید و مفهوم فارسی آنرا که بیدرنگ روی صفحه نمایش ظاهر شده را مطالعه کنید. این یکی از امکاناتی است که دیکشنری نارسیس نسخه پنج در اختیار شما قرار میدهد.

***برنامه های موجو.د در سی دی نرم افزار نارسیس:

برنامه اصلی: این دقیقا چیزیست که برای مطالعه زبان انگلیسی احتیاج دارید ، یک دیکشنری با امکان ترجمه لغات به سه صورت انگلیسی به فارسی ، فارسی به انگلیسی ، انگلیسی به انگلیسی ، با نوزده زمینه تخصصی ، شامل اطلاعات مختلفی مثل تلفظ واقعی با دو لهجه آمریکایی و انگلیسی ، فونتیک ، مشتقات ،ریشه ها ، مثال در جمله ، جملات قصار ، شرح و کاربرد ، به همراه واژه نامه تصویری شامل بیش از 14000 تصویر و امکان دسترسی به لغات بدون دانستن املای صحیح آنها.


نارسیس همه جا: مهم نیست که لغت مورد نظر شما در کجا قرار گرفته در میان متنی که مطالعه می کنید ، صفحات اینترنت ، کتاب الکترونیکی ، منو یا پیامهای نرم افزار مورد استفاده شما و یا حتی داخل تصاویر ، در هر محیطی که باشید با توقف ماوس روی لغت مورد نظر خود ، برنامه "نارسیس همه جا"درکسری از ثانیه فعال شده ومعنی وتلفظ لغت مورد نظر را دراختیار شما قرار میدهد.


آموزش لغات: با اینکه زبان انگلیسی دارای لغات زیادیست ، تعداد کارآمدترین این لغات از سه هزار واژه تجاوز نمیکند. با این حساب اگر هر روز با هفده لغت جدید آشنا شوید ، پس از شش ماه با مجموعه قابل قبولی از لغات کارآمد انگلیسی آشنا هستید. ولی چطور؟ "آموزش لغات" با استفاده دقیق از تکنیک حافظه لایتنر شما را به این منظور می رساند


جدول کلمات: حتما گاهی متون انگلیسی را مطالعه میکنید و مفهوم فارسی بسیاری از لغات انگلیسی را میدانید.ولی آیا معادل انگلیسی یک لغت فارسی مشخص را نیز به سرعت به یاد می آورید؟ برای بیان منظور خود به زبان انگلیسی لازم است که بتوانید به سرعت این کار را انجام دهید.با "جدول کلمات"ضمن سرگرمی ، میتوانید این توانایی را درخود تقویت کنید.


استخراج لغات: این برنامه با یک پردازش چند ثانیه ای روی متنی که مطالعه میکنید ،لیستی از لغات موجود درمتن به همراه معنی فارسی و انگلیسی آنها را در یک فایل ایجاد میکند.با مطالعه این لغات ، متن را به مراتب راحت تر مطالعه خواهید نمود.


نکته روز: با اصطلاحات زبان انگلیسی چه قدر آشنا هستید؟ با استفاده به موقع از اصطلاحات علاوه بر شیرین کردن مکالمه خود ، درحین صحبت ، حرفه ای تر به نظر میرسید "نکته روز" هر روز شما را با یکی از این اصطلاحات ومفهوم و کاربرد آن آشنا میکند.


تبدیل واحدها: آیا تاریخ تولد خود را به میلادی میدانید؟ قد شما چند فوت است ؟ هر اونس چند گرم است ؟جواب تمام این گونه سوالها را با برنامه "تبدیل واحدها" خواهید یافت. در این برنامه میتوانید واحد هایی از یازده گروه مختلف را به هم تبدیل کنید.








***محتویات مجموعه کامل دیکشنری و مترجم

مجموعه ای از نرم افزارهای مترجم که امکان ترجمه متن و لغت را در اختیار شما قرار می دهد.نرم افزارهای موجود در این مجموعه عبارتند از:
دیکشنری و مترجم متن Babylon Pro 8.0
دیکشنری LingvoSoft Talking Dictionary 4.21
مترجم متن Power Translator Pro 12.0
promt Expert English Giant 8.442
Arabic to Persian
English to Persian
Finnish to Persian
French to Persian
Germany to Persian
Italian to Persian
Oxford Advanced Leaer's 2010
Oxford Pocket Dictionary
Spanish to Persian
Swedish to Persian
Systran Premium 6.0
Yalameh
Z-Dictionary

قیمت: 18,000 تومان

روش خرید: برای خرید دیکشنری نارسیس نسخه 5، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید دیکشنری نارسیس نسخه 5

دیکشنری dictionary...
ما را در سایت دیکشنری dictionary دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار دیکشنری نارسیس نسخه 5,فرهمگ , نویسنده : مهدی dictionary بازدید : 366 تاريخ : سه شنبه 13 فروردين 1392 ساعت: 21:29

نرم افزار دیکشنری های کاربردی 2009

دیکشنری های کاربردی 2009

 مجموعه  دیکشنری و لغات نامه کاربردی 2009

مجموعه ای عالی جدید شامل دیکشنری فوق العاده بابیلون و کاربردی ترین و کامل ترین دیکشنری های دانشگاه آکسفورد انگلستان
-راهنمای نصب فارسی
-autorun اختصاصی به صورت director
-بهترین کیفیت
این cd اورجینال و دارای هولوگرام لیزری می باشد این مجموعه شامل 1 cd می باشد
در صورت مواجهه با هر مشکلی با تلفن پشتیبانی روی cd تماس بگیرید

قیمت: 2,500 تومان

روش خرید: برای خرید دیکشنری های کاربردی 2009، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید دیکشنری های کاربردی 2009

 

دیکشنری dictionary...
ما را در سایت دیکشنری dictionary دنبال می کنید

برچسب : لغت نامه و دیکشنری های کاربردی,سی دی مجموعه,دیکشنری های کاربردی 2009, نویسنده : مهدی dictionary بازدید : 361 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 1:42

خرید دیکشنری تخصصی نانو تکنولوژی (۴۵۰۰ لغت تخصصی نانو)

دیکشنری تخصصی نانو تکنولوژی (۴۵۰۰ لغت تخصصی نانو)

- نر م افزار دیکشنری تخصصی نانو تکنولوژی (۴۵۰۰ لغت تخصصی نانو)

این دیکشنری مرجع کاملی از وازگان فناوری نانو است که به منظور ترویخ و آموزش این فناوری و یکسان سازی کاربری اصطلاحات در میان کاربران تهیه گردیده است.

این واه نامه حاوی اطلاعات مرتبط با فناوری نانو در حوزه های

- نانو پزشکی

- نانو زیست فناوری

-نانوفیزیک

- نانوالکترونیک

- نانوشیمی

- نانو مواد

و…



می باشد و اطلاعات مربوطه از میان معتبر ترین منابع موجود در جهان تهیه شده است.

این دیکشنری تخصصی نانو دارای بیش از ۴۵۰۰ لغت تخصصی نانو همراه با شرح فارسی و انگلیسی هر لغت و نمایش تصویر برای برخی از لغات می باشد

قیمت: 16,000 تومان

روش خرید: برای خرید دیکشنری تخصصی نانو تکنولوژی (۴۵۰۰ لغت تخصصی نانو)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید دیکشنری تخصصی نانو تکنولوژی (۴۵۰۰ لغت تخصصی نانو)

 

دیکشنری dictionary...
ما را در سایت دیکشنری dictionary دنبال می کنید

برچسب : خرید دیکشنری تخصصی نانو تکنولوژی,فرهنگ لغت تخصصی نانو, واژه نامه تخصصی نانو تکنولوژی,دیکشنری اصطلاحات تخصصی فناوری نانو, نویسنده : مهدی dictionary بازدید : 392 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 1:43

خرید نرم افزار دیکشنری پیشرو آریان پور(نسخه عمومی)اورجینال

نرم افزار دیکشنری پیشرو آریان پور(نسخه عمومی)اورجینال

-  لغت نامه و دیکشنری پیشرو آریان پور (نسخه عمومی) اورجینال

ویژه گیهای لوح فشرده چند رسانه ای فرهنگ الکترونیکی زبان آموزی پیشرو آریان پور (نسخه عمومی)اورجینال
1-فرهنگ کامل انگلیسی - فارسی و فارسی - انگلیسی با بیش از 500000 واژه و تسهیلات ویژه نرم افزاری
2-ترجمه کلمه به کلمه متن
3-طبقه بندی تخصصی واژه ها
4-جستجوی ترکیبی بر روی سر واژه ها , اصطلاحات , معانی و مثالها
5- اطلاعات گرامری و آموزش دستور زبان انگلیسی
6- امکان تلفظ و قرائت کامل کلیه سر واژه ها , مثالها و اصطلاحات
7-بیش از 5000 تصویر گویا در زمینه مفاهیم لغات
8- قابلیت چاپ ترجمه کلمه به کلمه متن , سر واژه ها , تلفظ, واژه اشتقاقی و معنی سر واژه ها بر روی کاغذ
9-قابل اجرا بر روی ویندوز XP و بالاتر

قیمت: 24,000 تومان

روش خرید: برای خرید نرم افزار دیکشنری پیشرو آریان پور(نسخه عمومی)اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید نرم افزار دیکشنری پیشرو آریان پور(نسخه عمومی)اورجینال

 

دیکشنری dictionary...
ما را در سایت دیکشنری dictionary دنبال می کنید

برچسب : خرید دیکشنری پیشرو آریان پور نسخه عمومی,نرم افزار لغت نامه پیشرو آریان پور نسخه عمومی,فرهنگ لغات و اصطلاحات انگلیسی پیشرو آریان پور نسخه عمومی, واژه نامه تخصصی اریانپور, واژه نامه تصویری اریانپور, نویسنده : مهدی dictionary بازدید : 473 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 1:44

خرید دیکشنری زبان انگلیسی مخصوص کودکان

دیکشنری زبان انگلیسی مخصوص کودکان

-  نرم افزار دیکشنری زبان انگلیسی مخصوص کودکان

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان به روش دیکشنری(اورجینال)
شامل :
1-فرهنگ انگلیسی به فارسی مخصوص کودکان
2-فهرست الفبائی واژگان
3-جستجوی الفبائی واژگان
4-جستجو بر روی کل فرهنگ
5-تصاویر مرتبط با واژگان
6-تلفظ واژگان فارسی
7-استفاده از ارجاعات مفهومی
8-مثالهای انگلیسی به همراه معانی فارسی

قیمت: 7,500 تومان

روش خرید: برای خرید دیکشنری زبان انگلیسی مخصوص کودکان، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید دیکشنری زبان انگلیسی مخصوص کودکان

 

دیکشنری dictionary...
ما را در سایت دیکشنری dictionary دنبال می کنید

برچسب : آموزش زبان انگلیسی برای کودکان به روش دیکشنری,دیکشنری مصور اموزشی کودک,اموزش فرهنگ لغت تصویری کودک, نرم افزار,اموزش واژه نامه عکس دار اموزشی کودکان,فرهنگ انگیسی برای کودکان,دیکشنری الفبای انگلیسی عکس دار اموزشی, نویسنده : مهدی dictionary بازدید : 437 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 1:46

دیکشنری بابیلون 7

دیکشنری بابیلون 7

 - خرید نرم افزار دیکشنری و لغت نامه بابیلون 7

دیکشنری بابیلون 7 . ..

Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است. نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon 7.0.0 r16:
- ترجمه کلمات و متون
- دارای 25 فرهنگ لغت عمومی در 50 زبان مختلف از جمله فارسی
(برای فعال شدن تمامی زبان ها باید Glossary های مربوط به هر زبان را جداگانه دانلود کنید)
- حاوی فرهنگ لغت هایی با بیش از 3 میلیون کلمه
- فرهنگ لغت های شخصی شامل 1600 موضوع مرتبط با تجارت، زیست شناسی، کامپیوتر، شیمی و ... در بیش از 70 زبان
- مبدل واحد ها به یکدیگر
- اصلاح کننده ی کلمات نوشته شده از نظر املائی (غلط یابی به زبان های مختلف)
- روش صحیح تلفظ کلمات (با صدای مرد و زن)
- اتصال به دایره المعارف Wikipedia
- قابلیت جدید Auto Completion
- قابلیت جدید تغییر رنگ پنجره نرم افزار به دلخواه
- پشتیبانی کامل از زبان فارسی در ویندوز های عربی و انگلیسی Me/XP/2003/98/Vista


برخی از ویژگی های نرم افزار Babylon 7.0.0 r16:

- Single Click Activation :
تنها با یک کلیک بر روی هر لغت در برنامه های مختلف (Word, Excel, PowerPoint) و دیگر برنامه های تحت ویندوز، پنجره کوچک محاوره ای این دیکشنری به سرعت فعال شده و معنی لغت و دیگر اطلاعات در باره آن را به کاربر می دهد.
همچنین می توانید لغات مورد نظر را در پنجره اصلی برنامه Copy/Past کنید و سریعاً معنی آن را به دست آورید. در ضمن این دیکشنری توانایی اتصال به دیکشنری ها و دایره المعارف های Online را دارا می باشد.
- Text Translation :
ترجمه متون، بدون نیاز به Copy/paste کردن متن و تنها با یک کلیک ساده، این دیکشنری متون شما را شناسایی کرده و آن را به 17 زبان دنیا ترجمه می کند.
مترجم متن Babylon در زبان های زیر قابل دسترسی می باشد : German, Spanish, Italian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Dutch, Russian, Korean, Turkish, Arabic, Farsi, Polish و Ukrainian.
- Results from the world"s leading publishers :
اتصال آنلاین به دیکشنری های مرجع و مطرح جهان و استفاده از آنها برای ارائه نتیجه های جامع تر از جمله : Britannica, Oxford, Merriam Webster, Pons, Larousse, Langenscheidt, Taishukan, Mich contentaelis, Van-Dale و ...
- Wikipedia Content :
دیکشنری آنلاین Babylon توانایی اتصال به دایره المعارف Wikipedia را نیز دارد و نتایج خود را با استفاده از این دایره المعارف نیز اراده می دهد. Wikipedia یکی از بزرگترین دایره المعارف های Online، چند زبانه و مجانی می باشد که شامل بیش از 2 میلیون مقاله و تعریف در زمینه های مختلف می باشد که دائماً نیز در حال به روز رسانی است.
ترکیب این دیکشنری و این دایره المعارف کمک بزرگی به دانش آموزان، دانشجویان و مترجمان خواهد کرد.
- Translation in 50 languages :
دیکشنری Babylon برای ارائه نتایج و ترجمه لغات از 1300 منبع و پایگاه در 50 زبان مختلف استفاده می کند. هر پایگاه شامل 25 دیکشنری حرفه ای در 13 زبان مختلف می باشد که همگی به وسیله تیم توسعه زبان کمپانی Babylon توسعه داده شده اند. English, French, German, Spanish, Italian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Dutch, Russian, Korean و Swedish
در حقیقت Babylon یک ابزار ترجمه سریع و منحصر به فرد می باشد. که جایگزین دیکشنری های سنتی کاربران شده و معنی لغات و جملات را بسیار سریع و با استفاده از لغت نامه های گوناگون و اتصال سریع به دایره المعارف های Online ارائه می دهد.
- Units & Measures Conversion :
تبدیل واحدها و تبدیل واحد پول کشورها به هم تنها با یک کلیک
- Spelling Alteatives :
تصحیح آنلاین غلط های املایی، مشکلات جمله بندی و ...

اورجینال

شماره مجوز 1023065

قیمت: 10,000 تومان

روش خرید: برای خرید دیکشنری بابیلون 7، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید دیکشنری بابیلون 7

 

دیکشنری dictionary...
ما را در سایت دیکشنری dictionary دنبال می کنید

برچسب : دیکشنری بابیلون هفت,سی دی فرهنگ لغت و اصطلاحات بابیلون 7,babylon7,فرهنگ انگلیسی به فارسی بابیلون 7, دایره المعارف ویکپیدیا,ویکی پدیا,wikipedia, نویسنده : مهدی dictionary بازدید : 470 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 1:45

نرم افزار دیکشنری پیشرو آریان پور(نسخه صادراتی)اورجینال

نرم افزار دیکشنری پیشرو آریان پور(نسخه صادراتی)اورجینال

- خریددیکشنری و لغت نامه پیشرو آریان پور (نسخه صادراتی) اورجینال

ویژه گیهای لوح فشرده چند رسانه ای فرهنگ الکترونیکی زبان آموزی پیشرو آریان پور (نسخه صادراتی)اورجینال
1-فرهنگ کامل انگلیسی - فارسی و فارسی - انگلیسی با بیش از 500000 واژه و تسهیلات ویژه نرم افزاری
2-ترجمه کلمه به کلمه متن
3-فرهنگ هوشمند جهت دسترسی سریع به معانی لغات در تمامی محیط ها از قبیل مرورگرهای Web-فایلهای راهنما و ویرایشگرهای بدون نیاز به تایپ لغت(فقط با کلیک یا اشاره ماوس)
4-طبقه بندی تخصصی واژه ها
5-جستجوی ترکیبی بر روی سر واژه ها , اصطلاحات , معانی و مثالها
6- اطلاعات گرامری و آموزش دستور زبان انگلیسی
7- امکان تلفظ و قرائت کامل کلیه سر واژه ها , مثالها و اصطلاحات
8-بیش از 5000 تصویر گویا در زمینه مفاهیم لغات
9- قابلیت چاپ ترجمه کلمه به کلمه متن , سر واژه ها , تلفظ, واژه اشتقاقی و معنی سر واژه ها بر روی کاغذ
10-قابل اجرا بر روی ویندوز XP و بالاتر

قیمت: 38,000 تومان

روش خرید: برای خرید نرم افزار دیکشنری پیشرو آریان پور(نسخه صادراتی)اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید نرم افزار دیکشنری پیشرو آریان پور(نسخه صادراتی)اورجینال

 

دیکشنری dictionary...
ما را در سایت دیکشنری dictionary دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار دیکشنری پیشرو آریان پور نسخه صادراتی,دیکشنری فرهنگ اصطلاحات,پیشرو آریان پور نسخه صادراتی,دیکشنری انگلیسی به فارسی اریان پور,فرهنگ لغت,پیشرو آریان پور نسخه صادراتی,فرهنگ هوشمند لغت,پیشرو آریان پور, نویسنده : مهدی dictionary بازدید : 451 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 1:46